Stefanie Cailliau, zaakvoerder bij Lilypoppy

Ik ben Stefanie Cailliau, oprichter en bezielerster van Lilypoppy. Ik bouw een community uit voor mama’s die op zoek naar mamahacks om hun leven als mama te vergemakkelijken en verkoop via mijn webshop slabbetjes en andere kinderartikelen.

Mijn supply chain start in China, met de aankoop van de slabbetjes en eindigt in de UK, Frankrijk, Duitsland, Nederland en België met de verkoop ervan via Amazon, Bol.com en de eigen webshop.

Samen met Francis heb ik ondertussen hard gewerkt aan een business plan waarbij ik mij meer kan focussen op de Belgische markt. Francis hanteert een basis framework om een business op te bouwen gaande van de Hedgehog concept, over de Value Proposition en Blue Ocean tot de Brandkey model.

Na veel brainstormen kwamen we uit op de kernwaarde “ Mama’s meer tijd geven om terug mama te zijn “ en die evolueerde uiteindelijk naar “Lilypoppy, making mum’s life easier!”

Dit was voor mij een belangrijke kennismaking met een unieke identiteit. Daarbovenop had ik bij Francis ook steeds overleg over hoe ik mijn business zou organiseren. Francis challenged mij ook steeds met vragen over mijn markt, aanbod, organisatie en vooral planning: hoe kan ik met beperkte tijd al mijn dromen realiseren. Want ik ben niet alleen ondernemer, maar ook nog mama.

Ik kan House of Financial Partners en Grow Partners super warm aanbevelen. Katrijn en Francis zijn echt betrokken bij mijn succes en sparen tijd nog moeite om mij vooruit te helpen op mijn pad.

Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×